Det här var en diet/hållavikten-blogg från början. Jag har tyvärr lyckats göra den mer personlig än jag borde. Så nu tar jag tillbaka den delen som handlar om mitt privatliv, och skriver istället på en ny och hemligare blogg, dvs en blogg med lösenord. Det kan vara att jag delar ut lösenordet, men det kommer stå om mitt privatliv där, och inte någonting om min viktkamp som istället hamnar här.

Eller så lägger jag in mina lösenordsskyddade inlägg här istället, om det visar sig att jag inte orkar hålla på och dubbelposta. Nu vet jag att det går att knäcka lösenordskydd och att det mycket väl kan dyka upp i olika rss-feed osv, men det är iaf säkrare än att posta det rätt ut. När mina systrar lyckas hitta min blogg har det gått för långt anser jag, då är den för stor.

Så om/när jag börjar skriva och vill dela med mig, så får ni veta det. Jag kommer kolla upp era ip:n innan ni får lösenord för att försäkra mig om att ni är ni liksom. Är ni från Göteborg behövs en presentation kan jag lova 🙂 Låter helt fanatiskt kanske, men skriver jag av mig så kan mitt förhållande ryka och det vill jag inte.